Friday, January 16, 2015

Перевод

Իմ անունն Միշա,իսկ իմ սիրած տարվա եղանակը ձմեռն է։ Ես սիրում եմ ձմեռը, սիրում եմ ձյունը։ Ձմռանը ամենինչ սպիտակ մաքուր և սիրուն է։ Ձմռանը կարող ես սահել չմուշկների, դահուկների և սահնակների վրա։ Ձմռանը օդը սառն է, բայց թարմ է։ Ես սիրում եմ ձմեռը, սիրում եմ ցուրտը, ես սիրում եմ երբ ձյունը ճռճռում է ոտքերիս տակ։ Ասում են, որ ձմռանոը ցուրտ է։ Այո ցուրտ է, բայց «բնությունը վատ եղանակ չունի» և «չկա վատ եղանակ, այլ կա վատ հագուստ»։ Կարելի է ավելի տաք հագնվել և քայլել այգում կամ քաղաքից դուրս։ Ձմռանը ես շատ եմ սիրում դահուկների վրա սահել։ Ես հագնում եմ տաք սպորտային հագուստ և տաք մորդուց գլխարկ։ Ես սովորաբար սահում եմ այգում կամ անտառում։ 2-3 ժամ եմ սահում, իսկ հետո ինձ զգում եմ արույգ և թարմ։ Շմուշկների վրա նույնպես սիրում եմ սահել, բայց ավելի քիչ քան դահուկների վրա։ Եվ իմ ընկերմերի հետ մենք շատ ենք սիրում սահնակի վրա սահել։ Քաղաքից դուրս մենք բարձրանում ենք ինչ-Որ դիք և սահնակով ներգև ենք սահում։ Դա շատ հաճելի է!
Ընդհանրապես ռուսական ձմեռը հիասքանչ է։ Քանի որ ոչ բոլոր երկրներում է ձյուն գալիս։ Իսկ Ռուսաստանում ձյունը միշտ էլ կա։ Երբ ձյուն է գալիս, դա շատ սիրուն է։ Սպիտակ փաթլները թռնում են պտտվում, իջնում գետնին, նրանք ավելի ու ավելի են շատանում։ Եվ դու տոսնում ես, որ ինչը առաջ մոխրագույն էր, դարձել է սպիտակ, մաքուր,գեղեցիկ։ Եվ իհարկե ձմռանը իմ ամենա սիրելի տոնն է՝Նոր տարին։

No comments:

Post a Comment